امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۰۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دستگیری ۱۹ نفر از اراذل و اوباش منطقه کوی رمضان  اهواز

تفکر جوان / فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت : ۱۹ نفر از اراذل و اوباش کوی رمضان اهواز در راستای مطالبه جدی مردم برای برقراری آرامش به منطقه ، در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ محسن دالوند چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان بر برخورد قاطع با  این افراد تاکید کرد و گفت : همواره برخورد با هنجارشکنان ، مخلان نظم و امنیت ، اراذل و اوباش و سوداگران مرگ از اولویت های نیروی انتظامی بوده و در این زمینه تاکنون طرح های موثری اجرا و بسیاری از این افراد شناسایی و تسلیم قانون شده اند .

وی افزود : برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در سطح جامعه یکی از رسالت های اصلی ما به شمار می رود که پلیس برای تحقق این امر و خدمت خالصانه به مردم در مقابل مخلان امنیت ایستاده اند و در این مسیر شهدای والامقامی را نیز تقدیم این نظام کرده اند .

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز تصریح کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده جهت ایجاد رضایتمندی شهروندان ۱۹ نفر از ارازل و اوباش و خرده فروشان مواد مخدر در منطقه کوی رمضان با هماهنگی مرجع محترم قضایی  شناسایی و دستگیر شدند .

وی بیان کرد : در اجرای این طرح که  از مطالبات جدی مردم این منطقه بود مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف و مجرمان روانه زندان شدند .

سرهنگ دالوند گفت : همچنین از این مجرمان چهار دستگاه خودرو که با آن اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند کشف شد. 

وی اظهار داشت: وجود چنین مجرمانی در این منطقه زندگی عادی مردم را مختل کرده و امنیت را به خصوص برای کودکان و نوجوانان  به خطر انداخته بود که خوشبختانه با شناسایی این افراد تا اندازه ای آرامش به این منطقه بازگشت .

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد : سوداگران مرگ، هنجارشکنان و سارقان باید بدانند که پلیس مانند سایه در تعقیب آن ها بوده و در صورت لزوم برای برقراری نظم و امنیت در مناطق اهواز بر تعداد نیروهای خود و همچنین میزان گشت های محله ای می افزاید تا خواب را بر مخلان نظم و امنیت حرام کند .

به گزارش تفکر جوان کوی رمضان اهواز یکی از مناطق جرم خیر کلانشهر اهواز به شمار می رود. 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد