امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان ، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: شاخص کیفی هوای شوشتر ۱۵۲ و در وضعیت ناسالم است لذا شهروندان باید توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و حتی الامکان از تردد غیرضروری پیشگیری کنند.

دکتر مسلم پرگانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به شاخص کیفیت هوا و آلودگی لازم است شهروندان برای حفظ سلامت خود توصیه های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی افزود: در شرایط آلودگی هوا افراد باید از تردد غیرضروری خودداری و تا حدامکان ورزش و فعالیت بدنی در فضای باز را محدود کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر با بیان اینکه اکنون شاخص کیفی هوا در شوشتر ۱۵۲ و در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه های سنی می باشد اذعان داشت: در صورت نیاز به خروج از منزل از ماسک های استاندارد و وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند.

دکتر پرگانی با بیان اینکه آلودگی هوا می تواند بر سلامت جسم تاثیر داشته باشد یادآور شد: برای پیشگیری از خطرات آلودگی هوا بهتر است که مصرف میوه، سبزیجات و همچنین شیر را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصورت بروز هرگونه مشکل تنفسی و ناراحتی قلبی در سریع ترین زمان ممکن به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی یا بیمارستان مراجعه نمایید.

خبرنگار مطبوعات محلی و سراسری در شوشتر – کورش حاجی پور

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد