امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۳۵۱۹۳۹-۷۱۲۵۸۴۳۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عبدالمحمد جرجانی اظهار داشت:این مارس که در سطح شهر و روستاهای دزفول واقع اند بعضا با قدمت بالای ۴۰ سال نیاز مبرمی به بازسازی و بهسازی دارند.
وی افزود:مدارس فرسوده دزفول در حال حاضر نیز قابل استفاده هستند ولی برای فراهم کردن محیطی استاندارد ، نشاط آور و با امکانات بیشتر نیاز است مدارس فرسوده بازسازی شوند تا دانش آموزان در محیط آموزشی بهتری تحصیل کنند.
مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به اینکه ۴۵ درصد از کل مدارس دزفول فرسوده هستند گفت:تاکنون خیرین دزفول کمکهای بسیاری جهت مدرسه سازی در این شهرستان داشته اند بطوری که کمک های آنها در سطح کشور نیز زبانزد است .
وی از خیرین شهرستان دزفول تقاضا کرد همچون گذشته یاریگر آموزش و پرورش در فراهم کردن محیط آموزشی شاد و با امکانات برای دانش آموزان باشند.
جرجانی گفت:در سفر روز جمعه معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به دزفول مشکلات مدارس این شهرستان مطرح شد و مقرر گردید مشکلات سرمایشی و گرمایشی مدارس دزفول که ناشی از نبود امکانات از جمله گاز می باشد رفع شود.
وی گفت:برخی مدارس دزفول به دلیل مشکل مالی توانایی نصب اشتراک گاز را ندارند که امیدواریم با تخصیص اعتبار به این موضوع مشکل گرمایش آنها رفع شود.
بیش از ۷۴ هزار دانش آموز در مدارس دزفول به تحصیل مشغولند.

انتهای پیام/ایرنا

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد