امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۶ قبل از ظهر

سایز متن   /


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید سپهبد قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تامین ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک های مومنانه و توزیع آن درمیان مجاوران کم برخوردار تاسیسات عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سلمان شفیعی در این باره گفت: پس از آغاز رزمایش کمک مومنانه، به دستور مقام معظم رهبری، مرحله سوم کمک ها که شامل تامین و توزیع بسته های معیشتی است آغاز شد و خوشبختانه با همکاری و همدلی همه کارکنان شرکت به نحو مطلوبی صورت گرفت.

وی افزود: این مرحله ی آخر از ارسال کمک ها در قالب رزمایش کمک های مومنانه به شمار می آید اما بسیجیان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره و در قالب طرح های مختلف، در بخش های بهداشتی، عمرانی و فرهنگی به خدمات رسانی در مناطق همجوار با واحد های عملیاتی شرکت خواهند پرداخت.

گفتنی است مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و فرمانده حوزه ی مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب با حضور در نمازخانه امام حسن مجتبی(ع) شرکت و بازدید از عملیات بارگیری و ارسال بسته ها، بر تداوم این روند و تلاش برای حمایت از اینگونه طرحها در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی تاکید کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد