امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پیامی به حجت الاسلام سادات ابراهیمی منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تبریک گفت. و از حضور پرشور، حماسی و قابل‌تحسین مردم شریف به ویژه خانواده بزرگ نظام سلامت و کادر بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر پای صندوق های رای که نشان از وحدت و همدلی بود قدردانی کرد.

به گزارش تفکر جوان به نق از وبدا شوشتر؛ در متن پیام دکتر سیدعلی مرد آمده است:

خدمتگزاری به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان های شوشتر و گتوند فرصت مغتنمی است. امیدوارم با نگاه مدبّرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید. زیرا که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی می‌شود خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

بدون شک رمز موفقیت منتخبین ملت در پیشگاه مردم و انقلاب، استقامت و پایداری بر اصول و ارزش‌­های مقدس انقلاب و شهیدان والامقام و تحقق آرمان‌های آن‌ها می باشد.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم ضمن تبریک به جناب آقای حجت الاسلام سادات ابراهیمی منتخب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ از حضور پرشور و افتخارآفرین مردم عزیز و همچنین کادر بهداشت و درمان که با لبیک به فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت (دامه برکاته)، پای صندوق‌های رای حماسه آفریدید، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

*دکتر سیدعلی مرد*
*سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر*

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد