امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۲۵۴۵۰۲-۷۱۰۶۶۳۲۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: آیت‌الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در مراسم تشییع پیکرشهدای انفجار تروریستی حله که صبح امروز ۱۸ آذرماه در اهواز برگزار شد، گفت: شهدای حله به بالاترین درجه از مغفرت، کرامت دست یافتند.

وی با بیان اینکه براساس روایات این شهدا به مقام شفاعت رسیده‌اند، افزود: به فرموده امام جعفرصادق(ع) «کسانی که در راه زیارت امام حسین(ع) کشته شوند خداوند به او اجازه شفاعت می‌دهد.» این شهدا به مقام شفاعت خانواده، اهل ایمان رسیدند و وجود مقدس پیامبراکرم(ص) در قیامت به ملاقات آنها می‌آید. مرگ برای همه انسانها موضوعی حتمی است و هیچ استثنایی وجود ندارد؛«قُلْ إِنَّ الْمَوْتَ الَّذِی تَفِرُّونَ مِنْهُ فَإِنَّهُ مُلَاقِیکُمْ؛ بگو آن مرگى که از آن مى‏ گریزید قطعا به سر وقت‏ شما مى ‏آید(آیه ۸/جمعه.»

حسن‌زاده گفت: این شهدا افتخار داشتند که مرگشان در راه زیارت امام حسین(ع) رخ دهد. قطرات خون این شهدا سند دیگری بر جنایات آل سعود خبیث است. این گروه‌های تکفیری چیزی نیستند و اما امروز هیچکس نمی‌تواند این را انکار کند که گروه‌های تکفیری و داعش موردحمایت آل سعود خبیث و آمریکا هستند. در هر جنایتی که تکفیری‌ها انجام می دهند آمریکا، اسراییل و آل سعود خبیث در آن شریک هستند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: پیام این شهدا حفظ عزت و سربلندی و افتخار برای همه مردم ما است؛ انتظار داشتیم این شهدای مظلوم حقشان در رسانه‌های گروهی و کشور بیشتر ادا شود و از آنها بیشتر سخن به میان آید.

 انتهای پیام/ ایکنا
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد