امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

ایوب بچاری با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه‌ انسانی فرمانداری ویژه آبادان، بخشدار اروندکنار و جمعی از مسوولان محلی به عنوان شهردار جدید شهر مرزی اروندکنار معرفی شد.

به گزارش  تفکر جوان  معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی انسانی فرمانداری ویژه آبادان پنجشنبه دراین نشست با تاکید بر اجرای نیمه تمام عمرانی و خدمات شهری اظهار داشت: شهرداری اروندکنار مدت ۱۰ ماه به صورت سرپرستی اداره می‌شد و در این مدت برخی از طرح‌های شهر راکد ماند.

سیدمصطفی علوی‌نیا با اشاره به فراگیری و گسترش بیماری کرونا و وضعیت قرمز شیوع آن در شهرستان آبادان افزود: با هماهنگی انجام شده در تلاش هستیم با اعمال برخی از محدودیت‌ها وضعیت بیماری را کنترل کنیم.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را تنها راه پیشگیری از کرونا  عنوان کرد و گفت: اعمال برخی از محدودیت‌ها در شهرستان نیز به همین دلیل است.

بخشدار اروندکنار نیز در ادامه، تمرکز بر پروژه های عمرانی و خدماتی و دوری از سیاسی کاری را از شهردار جدید اروندکنار خواستار شد و گفت:مردم از شهرداری کارهای ملموس عمرانی و رفع مشکلات شهری را انتظار دارند.

صادق جلالی افزود: متاسفانه برخی از پروژه های شهری که با کمک منطقه آزاد اروند آغاز شده نیمه تمام مانده است و تکمیل آنها نیاز به پیگیری دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت:بر اساس دستورالعمل انتخابات شوراهای اسلامی روستا برای انتخاب ۱۰۰ عضو برگزار خواهد شد و بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از ۴۰۰ داوطلب در انتخابات ثبت نام خواهند کرد.

جلالی گفت:در شهر اروندکنار نیز پیش‌بینی می شود ۳۰ تا ۴۰ نفر برای انتخاب پنج عضو شورای اسلامی داوطلب شوند.

در این جلسه ایوب بچاری به عنوان شهردار اروندکنار معرفی شد. وی ریاست اداره آبفار شهرستان آبادان را در کارنامه دارد.

شهر مرزی اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد