امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

در نشستی با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و مدیران عامل و نمایندگان شرکت های اصلی تولید کننده مواد شیمیایی کاربردی در سیال حفاری ، زمینه های همکاری و رفع مشکلات تولید کنندگان این مواد بررسی شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد، مدیران عامل و نمایندگان شرکت های تولید کننده این مواد از استان های سمنان، فارس، آذربایجان غربی، خوزستان و چند شرکت از استان تهران و مدیر برنامه ریزی تلفیقی، نماینده مدیرعامل در مدیریت سیالات حفاری، مدیر امور مالی، مشاور مدیرعامل، رئیس کمیسیون معاملات و رئیس قراردادهای شرکت ملی حفاری ایران حضور داشتند.

در این جلسه هر یک از مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر ضمن معرفی شرکت و توانمندی ها و ظرفیت های تولید درباره راه های تقویت همکاری و مشکلات موجود توضیح دادند و تأمین مواد شیمیایی کاربردی در صنعت حفاری از منابع اصلی مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نقش موثر و با اهمیت شرکت ها و پیمانکاران داخلی در تأمین نیازهای صنعت نفت و حفاری، گفت: همکاری و همیاری میان این شرکت و شرکت های دارای تجربه و ارائه دهنده خدمات از جمله در خصوص تولید مواد شیمیایی سیال حفاری در تأمین به موقع اقلام با کیفیت و متعاقب آن شتاب بخشی به عملیات حفاری بسیار اثرگذار می باشد.

وی با بیان اینکه مواد شیمیایی که در تهیه سیال حفاری کاربرد دارد تکمیل کننده عملیات حفاری است و بدون این مواد انجام عملیات حفاری غیر ممکن می شود، افزود: از مدیریت های مرتبط در شرکت و شرکت های تولید کننده این مواد انتظار می رود در خصوص ارتقاء کیفیت محصولات و ایجاد رقابت، منطقی شدن قیمت ها و تشریک مساعی در انجام کار همکاری بیش از پیش و با تقویت این همکاری ها موجب استمرار فعالیت ها و رونق در بازار صنعت حفاری کشور گردند.

گلپایگانی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین شرکت حفاری در ایران است و افزون بر ۵۰ درصد سهم بازار حفاری در کشور را دارد که با توجه به حوزه فعالیت نفت و گاز، گستردگی میادین و طرح های توسعه ای در برنامه های آتی در امر تولید از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برنامه ریزی، پیگیری و حل مشکلات را مورد تاکید قرار داد و تقویت همکاری با شرکت های اصلی فعال در تولید و تامین مواد شیمیایی را یادآوری کرد و گفت: پرداخت مطالبات شرکت ها در اولویت کمیته تخصیص منابع مالی شرکت قرار دارد و توجه ویژه به این بخش صورت می پذیرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد