امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۵۷۶۷۷۸-۷۱۷۰۱۳۳۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: محمدعلی جلالی شامگاه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارکرد: خوشبختانه با همکاری ریش سفیدان و برخورد قاطع دستگاه قضایی ، مسئله تیراندازی تا حد زیادی کنترل شده است.
وی افزود: برخی سران طوایف و عشایر تیراندازی در مجالس خود را به طور کامل ممنوع کرده اند و خوشبختانه این فرهنگ پسندیده در حال ترویج است.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اندیکا ادامه داد:در یک سال گذشته ۵۰ قبضه اسلحه شکاری توسط نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه قضایی کشف و با متخلفان برخورد قاطع قانونی شد.
وی گفت: افرادی که اقدام به تیراندازی در مجالس می کنند تحت تعقیب قضایی و انتظامی قرار می گیرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نیز در صورت تیراندازی در مجالس ،باطل و اسلحه آنان نیز ضبط می گردد.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان اندیکا افزود:با برخورد قاطع قانونی و همکاری نهادهای فرهنگی، رسانه‌های ارتباط جمعی و ائمه جمعه می توان تیراندازی در مجالس را برای همیشه ریشه کن کرد.
تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در استان خوزستان و دیگر استان های همجوار است که به درد فرهنگی تبدیل شده، شاخ و برگ دوانده و معضلات دیگری نظیر ازدواج های ناخواسته دختران را به سبب خون بها سبب شده است.

منبع:خبرگزاری ایرنا- مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد