امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

download (1)

به گزارش تفکرجوان، جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری خوزستان که چندبار با دعوت از خبرنگاران، تعویق، لغو و نهایتا نیز بدون حضور وزیر نیرو  در سر درگمی کامل خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست که عصر امروز برگزار شد هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به ترک زودهنگام جلسه توسط معاونان وزیر اعتراض کرد.

این اعتراض زمانی بود که در میانه جلسه معاونان وزیر نیرو بدون جمع‌بندی به همراه استاندار خوزستان جلسه ستاد بحران استان را ترک کردند.

هاشم بالدی با اعتراض نسبت به ترک جلسه توسط معاون وزیر نیرو گفت: هنوز به این نتیجه نرسیدیم و نمی‌دانیم چطور باید جواب مردم را بدهیم.

هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار نیز در پاسخ به وی گفت: ما نباید جواب مردم را بدهیم بلکه این وزارت نیرو است که باید پاسخگو باشد.

وی افزود: امروز وزیر نیرو به همراه معاونان خود با دلسوزی در استان حضور پیدا کردند و نباید با تحکم جواب این دلسوزی را بدهیم.

اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز نیز در ادامه جلسه ستاد مدیریت بحران خوزستان گفت: ما در بحرانی مانند امروز مورد انتقاد شدید مردم واقع می‌شویم و این درست نیست که مسئولان کشوری حضور پیدا کنند و بدون اینکه سوالی بپرسیم بروند.

وی افزود: دوست داشتیم درددل خود را به مدیران ارشد وزارت نیرو می‌گفتیم و پاسخی می‌شنیدیم تا بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

فرماندار اهواز در پایان تأکید کرد: وزیر نیرو باید در این جلسه حضور پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/تسنیم

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد