امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /


  به گزارش روابط عمومی، در این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با تأکید بر همکاری حداکثری با جهاد دانشگاهی اظهار داشت: باید ایده حمایت از ساخت داخل را در عمل اجرا کنیم و با ظرفیت هایی که در جهاد دانشگاهی کشور وجود دارد قطعاً به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

مهندس احمد محمدی گفت: کارشناسان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب نیز با ارائه تجربیات و دانش خود  از وضعیت چاه ها، مخازن و فرآیند تولید نفت و گاز به موسسات دانش بنیان، می توانند در خلق فناوری در داخل کشور نقش آفرینی کنند.

وی تدوین برنامه زمانبندی به منظور تسریع در اجرای پروژه های پژوهشی را مورد تأکید قرار داد و افزود: فعالیت های پژوهشی باید به ساخت قطعات و تجهیزات و توسعه فناوری های قابل کاربرد در صنعت نفت منجر شود.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز با اشاره به توانمندی های این مجموعه اظهار داشت: به همکاری با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان یکی از بخش های مرجع صنعت نفت علاقمندیم و توان دستیابی به تکنولوژی های مورد نیاز این صنعت را داریم.

دکتر حمیدرضا طیبی گفت: جهاد دانشگاهی صاحب فناوری است و رعایت کیفیت، اولویت مهم در ساخت مواد و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت است.

در این نشست که جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان خوزستان حضور داشتند، مهندس سعید کوتی مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب گزارشی در خصوص پروژه های مشترک با جهاد دانشگاهی مانند ساخت مته های حفاری، ساخت واحدهای Skid Mounted  بهره برداری و  نمکزدایی، پمپ های درون چاهی و ساخت مواد شیمیایی ارایه داد و سایر مدیران و کارشناسان دو طرف در خصوص موضوعات فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد