امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

photo_۲۰۱۷-۰۸-۱۳_۰۹-۳۷-۲۱

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اولین جلسه کمیته استانی آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در خوزستان به ریاست معاون امور عمرانی استانداری و دبیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محل سالن جلسات امور عمرانی استانداری برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان به عنوان دبیر جلسه ، ضمن تشکر از معاون محترم امور عمرانی در تشکیل این کمیته ، ضمن بیان اهداف و وظایف کمیته ، خواهان مدیریت مراکز اسقاط بر اساس نیازمندی های استان گردید.

مسعود مصدقی در ادامه درخواست نمود با استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند اقدام به نوسازی ناوگان حمل و نقل گردد.

مصدقی اذعان داشت:کمیته استانی آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در خوزستان با هدف اجرای ماده ۱۷ آیین نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده ، راهبری و نظارت و ارزیابی مراکز اسقاط خودرو در سطح استان و نظارت ، بازرسی و رسیدگی به تخلفات موضوع آیین نامه ی مذکور تشکیل شده است و اعضای آن شامل معاون امور عمرانی به عنوان رییس ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان دبیر ، سازمان های حفاظت از محیط زیست و صنعت ، معدن و تجارت ، پلیس راهور و شهردار مرکز استان می باشند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۸ درصد ناوگان باری در استان خوزستان جزء ناوگان فرسوده می باشند به طوریکه از ۱۴ هزار و ۱۳۴ ناوگان باری فعال در استان خوزستان ۲ هزارو ۵۷۹ دستگاه انواع ناوگان باری فرسوده می باشند.

سپس دکتر هاشمی زاده معاون امور عمرانی خواهان بررسی عملکرد مراکز اسقاط و ارائه وضعیت این مراکز در جلسه آتی کمیته و بررسی روش های تسهیل و تسریع در اسقاط خودرو و نوسازی ناوگان گردید.

وی ضمن تأکید بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی از ناوگان حمل و نقلی فرسوده در استان و اولویت بندی خروج انواع وسایل فرسوده، استفاده از تسهیلات منطقه آزاد اروند جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای را خواستار شد.

در ادامه سایر اعضا به ارائه نقطه نظرهای خود در جهت بهبود فرایند اسقاط و نوسازی ناوگان پرداختند.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد