امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

با تلاش مستمر کارکنان سختکوش ترابری شرکت ملی حفاری ایران موتورهای ۱۱ دستگاه جراثقال ۲۵ تنی کاربردی در دستگاه های حفاری خشکی شرکت تعمیر اساسی و راه اندازی شد.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران محمد رضا نیل ساز رئیس اداره کل ترابری شرکت در این باره توضیح داد: این جراثقال ها مدت ها به علت نقص فنی غیر قابل استفاده و برای تامین نیاز دکل ها از خدمات پیمانکاران استفاده به عمل می آمد که با اتمام قرارداد آنها شماری از دستگاه های حفاری با چالش کمبود جراثقال مواجه شدند.

وی گفت: پیرو دستور مدیرعامل و پیگیری مدیریت خدمات شرکت و با تخصیص اعتبار لازم، تعمیر و راه اندازی تعدادی از موتورهای جراثقال های ملکی شرکت در دستور کار قرار گرفت.

نیل ساز افزود: با همت و تلاش‌ شبانه ‌روزی کارکنان تعمیرات هیدرولیک اداره کل ترابری شرکت ۱۱ موتور تعمیر و زمینه راه اندازی ۱۱ دستگاه جراثقال فراهم گردید که با انتقال آنها به موقعیت استقرار دستگاه های حفاری از ایجاد وقفه در کار دکل های شرکت جلوگیری شد.

رئیس اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تحقق این کار ارزشمند در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، اظهار کرد: این اقدام با بهره ‌مندی از توان کارکنان مجرب و کار آزموده و بکارگیری ظرفیت های شرکت و کاربست قطعات تولید داخل در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفت و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها به دنبال داشت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این جراثقال ها در دستگاه های حفاری ۲۴، ۶۲، ۴۸، ۵۹، ۶۸، ۸۵ و ۸۰ فتح و سایت بازسازی شرکت بکارگیری و در چرخه عملیات قرار دارند، گفت: در زمان حاضر موتور های دو دستگاه جراثقال و دو دستگاه لیفتراک نیز در دست تعمیر می باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد