امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

❇️ به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بهبهان با موضوع نخاله های ساختمانی و پسماند روستایی به ریاست آرمین ساعد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور سایر اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
❇️معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست بر ترویج فرهنگ بهره برداری صحیح از محیط زیست در شهر و روستا و صیانت از این نعمت خدادادی تاکید کرد و گفت :یکی از راههای نهادینه ساختن این فرهنگ آموزشهای فرهنگی مستمر و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. وی آموزش در حوزه های زیست محیطی را زیر بنای توسعه دانست و تصریح کرد که این مهم باید از خانواده ها شروع شود.

❇️ساعد استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یکی دیگر از راههای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست عنوان کرد و گفت : تمامی افراد جامعه باید به این موضوع مهم اهتمام جدی داشته باشند.

دفن اصولی زباله های شهری و روستایی و نخاله های ساختمانی ، نظارت مستمر بر محل نگهداری پسماندهای دامی در محدوده روستاها جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی شهرها و روستاها از جمله دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی در پایان از اجرای طرح نهضت جمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماند های روستایی در آینده نزدیک در شهرستان با مشارکت و همکاری شهرداران ، بخشداران، دهیاران ، شرکت ها ، سازمان ها و دستگاههای ذیربط خبر داد و گفت امیدواریم با اجرای این طرح مهم شاهد تحول خوبی در حوزه ی محیط زیست شهرستان باشیم.

خبرنگار بهبهان
محمد خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد