امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

سلام به ایل بزرگ بختیاری
سلام به مردم نجیب و شریف شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل
شاید این چند روز سکوت لایق آنچه که در این مدت دیده ام باشد.
هرچند بعد از عمری زندگی و فعالیت در این مادرشهر رنجور حس خوبی از آنچه که ممکن بود پیش بیاید داشتم، اما سرزمین مسجدسلیمان همیشه شگفتی آفرینی کرده است و این بار هم مستثنی نبود. شاید گمان میکردم زمان آن فرا رسیده باشد که مردمان مسجدسلیمان بزرگ سهم واقعی خود در تعیین سرنوشتشان را بدست آورند! فارغ از نتیجه‌ی این انتخابات و حاشیه های بعد از آن، امیدوارم در مورد آینده تاریکی که دیده ام هم اشتباه کرده باشم!
در این بین بر خود لازم میدانم از تمام افرادی که بنده را در این مسیر همراهی کردند تشکر کنم! از تمام افرادی که دلخوری طایفه‌شان، بی‌خوابی شبانه روزی‌شان، خستگی پیمودن راه های چند ده ها کیلومتری هر روزه‌شان، مرخصی گرفتن های طولانی‌شان، امانت دادن های بی منت‌شان و دست رد زدن به پیشنهادهای جذاب بدخواهانشان را به جان و دل خریدند و خم به ابرو نیاوردند تشکر میکنم و شاید روزی نباشد که بهشان فکر نکرده باشم! از تمام شما دوستان عزیزم که همراهیم کردید سپاسگزارم،از شما که با جان و دل و زبان و قلم برای این مسیر پل ساختید!
امیدوارم روزی نه چندان دور پرچم پیروزی‌تان در صبحی نو برافراشته شود و دیگر مهم نیست اسم چه کسی بر آن صندلی و آن دفتر نگاشته می‌شود. شاید بنظر برسد اعداد نتیجه را مشخص میکنند، اما دانستن اینکه اخلاق و شرف و وجدانتان برچسب قیمت ندارد نشان از آگاهی دارد و چه مشعلی درخشان تر از آگاهی برای زدودن سیاهی ها!
از دور و از نزدیک فکرتان روشنم میدارد و حقیقتا پنهانی بر خود می‌بالم که دوستان بزرگی چون شما دارم!
بیش از این چیزی نباید گفت، هدف سازندگی‌ست که هنوز محقق نشده است و باید همچنان تلاش کرد!
برای پیروزان این انتخابات آرزوی موفقیت دارم و از خداوند منان خواستار دست‌ گیری از آنان دارم تا روز به روز بر آنچه منصوب شده اند شایسته تر گردند!
در نهایت، آرزوی توفیق روز افزون برای تمام همشهریان عزیزم در خطه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا دارم و امیدوارم دیر یا زود خوشحالیتان روشنگر روزهای جدیدی باشد.
و من الله توفیق
غلامحسین بابادی
هشتم اسفند ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد