امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

آیا آشفتگی شهرداری به سود فرماندار مسجدسلیمان است؟

 بالاخره پس از کش و قوس های فراوان ابراهیم بهرامی بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب شد تا پس از طی فرآیند اداری و قانونی با حکم استاندار خوزستان بعنوان شهردار کارش را آغاز کند.

به گزارش  تفکر جوان، شورای شهر مسجدسلیمان پس از بررسی های متعدد و پذیرش برنامه های ارائه شده از سوی گزینه های مدنظر در نهایت ابراهیم بهرامی را بعنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب نمود. فردی که با تلفیقی از جوانی و تخصص در کنار تجربه یکی از گزینه های شایسته برای این عنوان بوده است. حضور قریب بیش از یک دهه در فرمانداری های هفتکل و مسجدسلیمان تحت عناوین مختلف فنی و عمرانی مشغول به فعالیت بوده است.

این انتخاب از آنجایی هوشمندانه و موفق تلقی می شود که با توجه به نیاز کنونی مسجدسلیمان جهت انجام برنامه های توسعه ای و عمرانی در نقاط مختلف شهرستان، حضور یک فرد آگاه، متخصص و با تجربیات مختلف در حوزه عمران شهری می تواند اثربخش باشد. هر چند که عدم حضور نماینده فرمانداری در جلسه دیشب انتخاب شهردار شائبه ها در خصوص نقش فرماندار مسجدسلیمان در بلاتکلیفی های شهرداری را قوت بخشیده است. حال پرسش این است که از بلاتکلیفی و عدم انتخاب شهردار، فرماندار مسجدسلیمان به دنبال چیست؟ آیا بهتر نیست با همگرایی و توان افزایی بیشتر اقدامات توسعه و عمران شهری سرعت بیشتری یابد.

امیدوارم با درنظر گرفتن رزومه موفق و تخصصی بهرامی بعنوان شهردار منتخب، بلاتکلیفی چندین ماهه شهرداری مسجدسلیمان پایان یابد و روند خدمات رسانی شهری و پروژه های عمرانی در حوزه شهرداری با سازماندهی و هدفمندی بیشتری پیگیری و انجام شوند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد