امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: اعتقاد دارم گردش مته  و کارایی و افزایش راندمان کار در دستگاه حفاری موجب رونق بخشی به دیگر بخش های عملیاتی، فنی و مهندسی و پشتیبانی شرکت می شود.

به گزارش تفکر جوان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی روز دوشنبه (سوم خرداد ۱۴۰۰)  در نشست با کارشناسان ادارات امور حقوقی و پیمان ها و دفتر تحقیق و بررسی شرکت ، افزود: در همین ارتباط  بخش های عملیاتی و تخصصی و درآمد زای شرکت از جمله خدمات فنی و ویژه، مورد اهتمام خاص  قرار دارند.

وی با تاکید بر لزوم چابک سازی سازمان در همه بخش ها، اظهار کرد: مدیران شرکت می بایست دارای برنامه و جدول کاری مشخص باشند و بر این اساس از متخصصان کارآمد، با تجربه و دارای  شناخت کافی از حیطه مسئولیت در شتاب بخشی به تحقق اهداف شرکت در کوتاه مدت، میان مدت و  بلند مدت استفاده نمایند.

گلپایگانی گفت: تغییر فرآیندها، اصلاح ساختار کار براساس برنامه های شرکت های کارفرمایی و مشارکت با شرکت های بخش خصوصی فعال در عرصه صنعت حفاری، افزایش ضریب ایمنی، نظم و انضباط اداری، بهینه سازی هزینه ها، رعایت اصل صرفه جویی و ارتقای سطوح آموزش های فنی و تخصصی از سرفصل های برنامه های اجرایی شرکت در سال ۱۴۰۰ می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  افزود: بهبود مدیریت جریان نقدینگی، پرداخت مطالبات پیمانکاران، درآمد زایی، کاهش انتظارات، حضور فعال در پروژه ها، آماده بکارنمودن تجهیزات و دکل های حفاری، اخذ گواهینامه های COF، ایجاد شرایط همسان برای پرداخت مطالبات خدمات دهندگان، حمایت از سازندگان و واحدهای تولیدی و اولویت در پرداخت های آنها، از نکاتی است که توجه جدی به آنها می تواند  روند جاری شرکت را در نیل به اهداف پیش بینی شده و تحقق برنامه های صنعت نفت شتاب بخشد.

وی در ادامه بخش امور حقوقی و پیمان های شرکت را  از بخش های مهم و تاثیر گذار سازمان عنوان و با قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان این مجموعه در جهت تسهیل در روابط بین سازمان و خدمات دهندگان و حل چالش های حقوقی و قراردادی،  از خدمات حدود ۴۰ ساله علیرضا باروط کوب رئیس سابق این امور که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است، تقدیر به عمل آورد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد