امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

 

به گزارش  تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که در دفاع از کیان نظام اسلامی جانفشانی کردند.

دکتر عبدعلی ناصری آسایش و امنیت امروز در کشور را دستاورد جانفشانی ها و ایثارگری ها برشمرد و تاکید کرد: آسایش و امنیت پایدار امروز، مرهون حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های ایثارگران است و بی شک زحمات و و ایثارگری های آنان در راه ایران اسلامی و دفاع از عزت و اقتدار کشور، قابل جبران نیست.

وی تصریح کرد: ما به حضور جانبازان و ایثارگران در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افتخار می کنیم و استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

در این مراسم، ایثارگران از حسن نظر مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر قدردانی کردند. حاضرین در این مراسم از عملکرد شرکت توسعه نیشکر در سال جهش تولید در افزایش دو برابری تولید شکر و همچنین از برگزاری موفقیت آمیز مجمع سالیانه شرکت که برای نخستین بار پیش از پایان سال برگزار شد، تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از جانبازان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تقدیر شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد