امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بر حمایت همه جانبه این شرکت از تولید داخل و بومی سازی قطعات تجهیزات کاربردی در صنعت نفت و حفاری تاکید کرد.

به گزارش تفکرجوان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست مشترک میان این شرکت و جهاد دانشگاهی که با حضور رئیس، معاونان و شماری از مسئولان ملی حفاری و این نهاد برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری های بین دو مجموعه در زمینه پروژه های پژوهشی و تولید قطعات، از جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از معدود تولید کنندگان دستگاه های حفاری در کشور یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که در ارتباط با بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری شرکت نیز پرتوان و موفق عمل نماید.

وی در این نشست که به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران تشکیل شد، گسترش همکاری بیش از پیش میان این شرکت و جهاد دانشگاهی را خاطرنشان و اظهار کرد: ظرفیت های قابل توجهی برای توسعه همکاری های فیمابین دو مجموعه ملاحظه می شود که جای بحث و بررسی دارد.

دکتر حمید رضا طیبی نیز با استقبال از میزبانی و همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و جهاد دانشگاهی، گفت: جهاد دانشگاهی کشور و کلیه واحدهای آن در این شرایط حساس ، وظیفه خود می داند که با تمام توان به کمک صنعت از جمله صنعت راهبردی حفاری کشور بیاید.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای استفاده از تسهیلات صندوق های نوآوری و شکوفایی جهت تامین هزینه های دستیابی به دانش فنی، بر اهمیت هم افزایی و همکاری نزدیک ملی حفاری و جهاد دانشگاهی برای آسان سازی و شتاب بخشی در این خصوص و در راستای خودکفایی تاکید نمود.

در این نشست که معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی و تعدادی از مدیران شرکت حضور داشتند درباره موضوعات مطروحه با جهاد دانشگاهی از جمله وضعیت قراردادها و دستگاه های حفاری تحویل شده و در دست تحویل، ساخت موتورهای درون چاهی در سایزهای مختلف، تولید انواع فیلتر و همچنین تجهیزات فناورانه تبادل نظر شد.

همچنین با توجه به حضور معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی و نیز رئیس و معاون جهاد دانشگاهی استان خوزستان در جلسه بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان و پژوهشکده تکنولوژی تولید، در ایجاد شرایط تولید در کنار مصرف کننده جهت اعمال تغییرات و نقاط مورد نیاز صنعت و آسان سازی آزمایش های میدانی تولیدات تاکید گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد