امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

tvtdxdrftdss

به گزارش روابط عممومی فرمانداری، فرماندار شهرستان بهبهان بهمراه جمعی از مسئولین اداری صبح امروز از پروژه های راهسازی و خدمات شهری بازدید نمود.

محمد حری بهمراه روسای ادارات راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و پیمانکار در بازدید از پروژه جاده سیمان اعلام کرد: لازم است سریعاً جهت تامین قیر مورد نیاز برای تکمیل پروژه و همچنین تامین باقیمانده اعتبار سهم وزارت نفت اقدام فوری انجام گیرد.

فرماندار بهبهان در ادامه از پروژه های تعریض جاده روستای دودانگه، چهارخطه جاده بهبهان رامهرمز و جاده بهبهان خیرآباد بازدید نمود.

در ادامه فرماندار بهبهان بهمراه شهردار بهبهان و رئیس اداره امور عشایر از محل جدید احداث کارخانه بازیافت زباله شهر بهبهان بازدید نمود.

محمد حری گفت: با توجه به وضعیت بد دپوی زباله در محل فعلی و چهره بسیار بدی که به ورودی شهر بهبهان داده و همچنین آلودگی های بسیار محیط زیستی که بدنبال دارد، لازم است با برگزاری جلسه مشترک با معارضین و رفع موانع هرچه سریعتر عملیات اجرائی احداث کارخانه بازیافت زباله شهر بهبهان آغاز شود.

فرماندار شهرستان بهمراه شهردار بهبهان در بازدید میدانی  از کانال آبخروار در منطقه مسکونی جاده زیدون دستور مطالعات لازم جهت بهسازی و مسقف کردن بخشی از کانال تا پایان امسال را صادر نمود.

 

پرویز  خلیجی خبر نگار بهبهان/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد