امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۴_۱۰-۱۳-۴۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علی مظفری فرماندار سابق بهبهان این شهر را ترک گفت ، ما اظهار نظر درباره نحوه خدمتی فرماندار سابق را به مردم فهیم و آگاه بهبهان و مراجعین و از همه بالاتر پرسنل زحمتکش و خدوم فرمانداری واگذار می نماییم زیرا این مردم به دیدگاه های مختلف است که خوب داوری و قضاوت می کنند . ما نمی خواهیم در اینجا وارد معقولات شویم و از خود اظهار نظری در خصوص انتصاب و تغییر مدیران نموده باشیم ولی به جناب مظفری عرضه می داریم عسی ان تحبوا شیئا و هو شرا لکم و عسی ان تکروه و هو خیر لکم .
خوشبختانه در این نظام فضا برای خدمت به مردم در هر شهر و استان مهیا است . ما به نوبه خود از خداوند آرزوی توفیق بیشتر برای جناب مظفری مسئلت می نماییم .
و اما جناب مهندس حری سرپرست جدید فرمانداری روی سخن ما با حضرتعالی است . البته مستحضرید شهرستان بهبهان یکی از شهرستان های قدیمی استان و مهد سرداران رشید و شهیدان عالی قدر و نخبگان و سلحشوران بوده و اگر مقایسه با بعضی از شهرستان های دیگر استان نماییم بهبهان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده ، البته مدیریت استان یعنی جناب شریعتی استاندار خوزستان که خود بومی بهبهان بوده در انتخاب مدیران رعایت همه جوانب را نموده . بگذریم ، خدمت در شهری مثل بهبهان دارای اهمیت خاصی بوده که باید بسیار مراقب باشید زیرا بهبهان هم شهر مذهبی و هم شهر سیاسی است و هم شهری پر از شایعات ، و دامن زدن به شایعات با لطبع تنش ایجاد می کند و بر حساسیت نحوه خدمتی شما بسیار تاثیرگذار است ولی جای شکرش باقی است . از طرفی مردمی فهیم و آگاه و بصیر و دلسوز شهر خود هستن که اگر مدیر شهرستان زمینه رشد و شکوفایی شهرستان را فراهم کند از جان دل حاضر به فداکاری و همکاری هستن ولی مشروط بر اینکه جناب فرماندار با توانمندی و کاردانی جمع اضداد نماید و این نیروها را متحد و هم فکر و هم دل و هم صدا نماید . البته کار بسیار سختی است ولی انشاءالله امکانپذیر است .
دوم همانطوری که آگاه هستید موفقیت هر مدیر مستلزم آن است که مجموعه کارکنان خود را جهت پیشرفت امور جاری ، اداری و رتق و فتق امور مردم هماهنگ نمایید . خوشبختانه کارکنان فرمانداری غالبا بومی و جوانان مستعدی هستن که شایق خدمتگذاری بوده . باید چنان زمینه را فراهم نمایید که آنان عملا درک کنند حضرتعالی با تمام وجود از آنان حمایت قانونی می نمایید و به عبارت واضح تر بایستی با مجموعه کارکنان دوستانه و صمیمی رفتار نمایید زیرا تجربه ثابت کرده است مدیری موفق است که کارکنان آن از دل و جان وی را دوست داشته باشند نه از روی ملاحظات و احیانا ترس . محیط باید آرامش داشته باشد .
سوم جناب حری ، شهرستان بهبهان مشکلات متعددی داشته و دارد که شرح آن در این سطور نمی گنجد . انشاءالله به وقت مناسب دیگری موکول می کنیم . در حال حاضر خوشبختانه بهبهان دارای شهرداری است علاقه مند ، دلسوز ، بدون حاشیه ، به دور از جناح بازی و نگرش های مختلف . ولی می دانید طرح خودکفایی شهرداری ها که منبع ثابت و درآمدزایی ندارند شهرداری ها و از جمله شهرداری بهبهان را با محدودیت های مالی مواجه کرده . انشاءالله با بلند نظری از شهردار حمایت قانونی نمایید و ترتیبی اتخاذ نمایید که شهردار بتواند برنامه های عمرانی و رفاهی خود را گسترش دهد . از اطاله کلام عذرخواهی می نمایم .
**پیشکسوت مطبوعات جنوب پرویز خلیجی ، بهبهان**

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد