امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_۲۰۱۸-۰۲-۰۶_۱۰-۰۴-۳۳
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: امامزاده اباذر که از نوادگان امام علی نقی و در ۴۲ کیلومتری بهبهان و در مسیر جاده ارتباطی استان های خوزستان ، فارس ، کهگیلوئه و بویراحمد ، بوشهر و هرمزگان قرار گرفته و از طرفی در مسیر تلاقی دو رودخانه بزرگ کشور می باشد و در فصل بهار و ایام تعطیلات نوروزی از آب و هوای مناسب و طراوت ویژه برخوردار است هزاران زائر مشتاق از سراسر ایران و حتی شیخ نشین های خلیج فارس با عشق و علاقه خاص به زیارت این امامزاده با کرامت مشرف می شوند و اهالی این سامان بخصوص مردم استان کهگیلوئه و بویراحمد اعتقاد راسخی به این امامزاده داشته و دارند و از کرامات آن بهرمند شده اند در چند سال اخیر به کوشش و جدیت هیئت امنا امامزاده اباذر و مساعی مجموعه اداره اوقاف شهرستان بهبهان خدمات رفاهی چشمگیری در جهت رفاه زائرین بعمل آمده و اگر با دهه های گذشته مقایسه کنیم در حقیقت امامزاده در جهت تامین رفاه زائرین به وضعیت آبرومند فعلی مانند نگینی درخشان در این منطقه می درخشد.
و اما یکی از نیازهای ضروری و مهم زائرین احداث زائرسرا می باشد زیرا در زمستان و تابستان زائرینی که از نقاط مختلف به زیارت امامزاده می آیند از نظر سکونت هم در سرما و هم در گرما فوق العاده در مضیقه هستند زیرا نه مهمانپذیری هست و نه مسافرخانه ای و نه امکانات اسکان دادن زائرین.
شایان ذکر است نذورات اهدایی با مصالح ساختمانی امروز که گران می باشد در حدی نیست که بتوان با آن زائرسرا ساخت . باید مسئولین استانی و خیرین در این خصوص همت کنند و با مشارکت همگان این نیاز اساسی زائرین برطرف گردد.
امید است مسئولین ذیربط که داعیه خدمتگزاری دارند با بلند نظری و سعه صدر به این امر توجه کنند و احداث زائرسرا را در اولویت قرار دهند.
انشاءالله به این مهم توجه شود زیرا از هزاران هزینه تبلیغی کارسازتر و در جلب رضایت مردم موثرتر است و میتوان گفت احداث زائرسرا در امامزاده اباذر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
خبرنگار بهبهان : پرویز خلیجی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد