امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۷۴۶۸۷
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سیدمنصور سیدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: نخستین رویداد جامع کارآفرینی و استارتاپ ویکند در شهرستان بهبهان به همت کارگروه دانشگاه‌های بهبهان و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی شهرستان و با محوریت پردیس پارک علم و فناوری بهبهان از شنبه تا جمعه هفته آینده (۱۱ تا ۱۷ آذرماه) به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد بزرگ که با هدف بسترسازی آغاز فرآیند کارآفرینی دانش‌بنیان در شهرستان و با حضور اساتید برجسته ملی از پارک پردیس علم و فناوری تهران، گروه‌های کارآفرینی دانشگاه‌های تهران و صنعتی شریف و پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود، آموزش و بسترسازی لازم برای حضور افراد و ایجاد کسب و کارهای نو، طراحی و برنامه‌ریزی خواهد شد.

رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان این برنامه را بخشی از برنامه جامع کارآفرینی نوین برای تبدیل این دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های شهرستان بهبهان به دانشگاه نسل سوم و کارآفرین معرفی کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها به ویژه کارگروه اشتغال شهرستان، دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان، آموزش و پرورش بهبهان و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان، برنامه‌ریزی و مشارکت فعالی در این امر داشته‌اند.

سیدنژاد خاطرنشان‌کرد: افراد صاحب ایده می‌توانند جهت ثبت ایده‌های خود و شرکت در این رویداد به آدرس www.itapf.ir مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تمام دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان، کارجویان ثبت‌نام شده در اداره کار و کاریابی‌ها، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی شهرستان، شرکت‌های مستقر در شهرک‌های صنعتی، شرکت‌ها و واحد‌های فناور مستقر در پردیس پارک علم و فناوری بهبهان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان، علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار دانش‌بنیان و همه سرمایه‌گذاران می‌توانند در این رویداد بزرگ شرکت داشته باشند.

رییس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان یادآور شد: بزرگترین شتاب‌دهنده‌های کشور که در زمینه کسب و کارهای پر ریسک فعالیت دارند نیز در این رویداد حضور فعال دارند و ایده‌های برتر مرتبط با حوزه‌های مدیریت دستگاه‌ها و صنایع شهرستان از طرف همان دستگاه‌ها با اهدای جوایز حمایت خواهند شد. پارک علم و فناوری خوزستان نیز این ایده‌ها را جهت تبدیل شدن به کسب و کار و ثروت، مورد حمایت کامل قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد