امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۱-copy

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به گزارش پایگاه خبری علی عسگر ظاهری نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکاوهفتکل:

 جلسه ی پیگیری مصوبات سفرهای گذشته استاندار با حضور علی عسگر ظاهری نماینده  مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، دکتر شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از معاونین ایشان، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به همراه بیش از ده نفر از مدیران کل استان خوزستان برگزار شد.

علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه استاندار محترم برای حل مشکلات استان خوزستان از جمله برای مسجدسلیمان بزرگ برنامه دارد.

وی با بیان این که در شهرستان لالی آب شرب مردم به شدت دچار مشکل است افزود:حدود ۳ و نیم میلیارد تومان برای حل این مشکل در نظر گرفته شد است که امیدواریم امسال عملیاتی شود.

نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جاده هفت شهیدان به لالی یکی پر خطرترین جاده های بین شهری است، که همچنین مدارس شهرستان لالی بسیار فرسوده و از آن جا که منطقه ما بر روی خط زلزله قرار دارد امیدوارم مدیرکا آموزش و پرورش و نوسازی مدارس خوزستان به این موضوع توجه ویژه ای نشان دهند.

ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در شهرستان اندیکا بخش عمده ای از مسیر پایین دست آبرسانی شده است امام انتظار داریم امسال از محل سد شهید عباسپور بخش های دیگر در شمال اندیکا از آب شرب بهره مند شوند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم از ما کار می خواهند نه شعار. بحمدالله اعتبارات سال جاری که دولت برای ما در نظر گرفت هاست اعتبارات خوبی است.

وی ادامه داد: متاسفانه اندیکا فاقد بیمارستان است که کارهای مقدماتی احداث بیمارستان اندیکا انجام و انتظار داریم امسال استارت این بیمارستان زده شود.

علی عسگر ظاهری ضمن انتقاد شدید از دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: بیمارستان قدیم مسجدسلیمان مجوزات لازم را برای بازگشایی از وزارت بهداشت و برنامه و بودجه گرفته است اما دوستان ما در دانشگاه علوم پزشکی هیچ عزمی برای انجام کار ندارندو تعلل می کنند.

وی در ادامه افزود: قرار بود سال گذشته ام آری آی مسجدسلیمان افتتاح شود اما چرا این همه ناتوانی وجود دارد که یک کار مقدماتی را دوستان نمی توانند عملیاتی کنند وی ضمن گلایه مندی شدید از مسئولین علوم پزشکی اهواز گفت: این طرز خدمت، عدالت و پشتیبانی از شهرستان نیست و در پایان بیان کرد: مسجدسلیمانی که سه شهرستان اندیکا، لالی و هفتکل را در کنار خودش دارد فاقد متخصص زنان است، بیمارستان مسجدسلیمان فاقد اشتراک آب است و هنوز با تانکر آبرسانی می کنند که این در شآن مسجدسلیمان نیست.

IMG-20170619-WA0100

منبع:پایگاه اطلاع رسانی علی عسگر ظاهری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد