امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

photo_2016-06-27_14-37-44

جالب است بدانید شورای اسلامی کلان شهر یک میلیون و سیصد هزار نفری اهواز نیز به اذعان خودشان ،پس از دریافت اعتراضات و نکاتی که می بایست در این بین روشن شود ،نامه ایی به سازمان مهم و تاثیر گذار زیبا سازی اهواز مبنی برتوقف فوری اجرای این قرارداد از سوی این سازمان و ارسال کلیه مدارک و مستندات مربوط به این قرارداد به شورای شهر ارسال تا در کمسیون های تخصصی این امر بررسی و نتیجه حاصل متعاقبا به زیبا سازی اعلام گردد.

ما در یک اقدامی عجیب و بی سابقه شاهد هستیم که این سازه ها در شهر اهواز در حال رویش ؟؟؟ هستند. آنهم چه رویش و نصبی ؟؟ حال چرا سازمان زیبا سازی کمترین اهمیتی به نامه صریح و روشن شورای کلان شهر اهواز نمی گذارد به ما مربوط نیست! یا اینکه می گویند صدای زنگ پایان عمر شورای شهرچهارم اهواز خیلی زود هنگام به صدا در آمده نیز شاید شایعه ایی بیش نباشد….

اما آلودگی های بصری شهری را نمی توان به این سادگی نادیده گرفت آلودگی هایی که حاصل از نصب این سازه های جدید بدون در نظر گرفتن حریم جاده،حریم سازه های تبلیغاتی ویا اصول ترافیکی و راهنمایی و رانندگی  یا حتی سازه هایی که تصاویر شهدا بر آنها به شهر زیبایی خاصی بخشیده است نیز رعایت نگردیده است…

را چگونه  می توان توجیه نمود… شهروندان منتظرند تا ببینند که آیا این دستور العمل صریح شورای شهر اهواز در سازمان زیبا سازی بلاخره به خود رنگ واقعیت می گیرد یا نادیده گرفته میشود و همچون کاغذی عادی بایگانی میشود ؟؟؟

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد