امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۶۲۸۶۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: فاطمه دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان استان، اظهار کرد:‌ برای اولین‌بار است که در سطح استان به‌صورت تخصصی در حال فعالیت در ۲ رشته فوتبال و فوتسال بانوان هستیم و مدارس فوتبال استان نیز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان این‌که امکانات اولیه ازجمله زمین تمرینی برای فوتبال و فوتسال در اختیارمان است، گفت: رییس هیات استان در این زمینه همکاری بسیار خوبی با بخش بانوان داشته است ولی تنها دغدغه ما نداشتن اسپانسر است و همین موضوع باعث شده که با وجود این‌که امکانات سخت‌افزاری فراهم است، نتوانیم به‌راحتی تیم‌های استان را در مسابقات کشوری شرکت دهیم.

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان افزود: اگر مشکل اسپانسر حل شود، خوزستان با توجه به استعدادهای خوبی که در رشته‌های فوتبال و فوتسال بانوان دارد، می‌تواند در تمام رده‌های سنی کشور حرف برای گفتن داشته باشد، چراکه ما بازیکنان و مربیان خوبی در استان داریم و می‌توانیم خودمان را به استان‌های سطح اول کشور نیز برسانیم.

دغاغله بیان کرد:‌ در بخش آموزشی نیز خوزستان فعالیت‌های خوبی داشته است و توانسته‌ایم کلاس‌های مربیگری و داوری خوبی را برگزار کنیم؛ در واقع در بخش آموزشی مشکلی نداریم.

وی در خصوص حضور تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، با توجه به مشکلاتی که این باشگاه در حال حاضر دارد گفت: به دنبال این هستیم که مجددا این تیم در لیگ برتر حضور پیدا کند. در حال  مذاکره با مسوولان باشگاه هستیم و تا دو سه هفته دیگر تکلیف مشخص می‌شود. ما به دنبال حفظ این سهمیه در استان هستیم.

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد: ‌برای حضور در لیگ برتر کشور و همچنین لیگ‌های زیرگروه رشته‌های فوتبال و فوتسال، استعدادیابی را از خردادماه آغاز کرده‌ایم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به هیات فوتبال استان واقع در ورزشگاه تختی اهواز و پس از انجام مراحل ثبت‌نام، کار خود را زیرنظر مربیان متخصص آغاز کنند. این استعدادیابی تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با ابراز رضایت از وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان خوزستان، گفت:‌ در تمام رده‌های سنی این دو رشته فعال هستیم. فوتسال خوزستان نیز وضعیت بسیار خوبی در سطح کشور دارد و تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر کشور همیشه جزو سه تیم اول بوده‌اند. در کل وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان خوزستان رو به پیشرفت است و در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته‌ایم.

دغاغله در پایان بیان کرد:‌ به‌زودی مسابقات فوتبال بانوان کشور، برای اولین‌بار در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود و خوزستان نیز قصد دارد در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد