امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

instagram_logo_1-copy

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان : در برهه ای از زمان که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مساله ی فرهنگ تاکید ویژه می کنند  و همگام با خواب خوب نخبگان در خود خفته ، متاسفانه شاهد انحطاط فرهنگی در کشور هستیم ….

انستاگرام نرم افزاری است قابل نصب بر روی گوشی موبایل که  هدف از ساخت آن  طبق گفته های مسئولان سازنده آن جذب دختران جوان به فضای مجازی است که باید بگویم متاسفانه در کشور ما موفق بوده است .

همین دیروز بود که حتی پسر عمو به راحتی نمی توانست دختر عمویش را ببیند و همین امروز است که یک دختر جوان با انتشار عکس های نه چندان مناسب خود در فضای مجازی متاسفانه به یک کالای جذاب برای افراد بیمار دل تبدیل می شود .

شاید این شبهه ها مطرح شود که

شبهه اول : انتشار اینگونه عکس ها چه مشکلی دارد ؟

اولا از نظر شرعی و عقلی قبح نشان دادن خود توسط دختران جوان که در فرهنگ ناب اسلامی بزرگ و حرام است شکسته خواهد شد . دوما پس از بررسی در حوزه ی روانشناسی در می یابیم که  انتشار عکس های زیاد با آن شرایط کم کم منجر به از بین رفتن اعتماد بنفس در فرد خواهد شد و نداشتن اعتماد به نفس در دختران جوان آغازگر مشکلات بزرگی برای آنان خواهد بود .

شبهه دوم :  بانوان ما کمتر همچنین کاری را  انجام می دهند.

 

اما باید گفت متاسفانه دارد واقعیت غیر از این است و این کار به وفور انجام می شود . شاید دختران جوان ما به دلیل فرهنگ غنی اسلامی ایران از ابتدا و سریعا شروع به انتشار عکس های شخصی خود نکنند اما به مرور زمان و مرحله به مرحله این کار صورت می پذیرد و  مراحل آن بدین گونه است :
انتشار عکسی مبهم از خود
انتشار عکس مبهم + کمی درد و دل
انتشار عکس مبهم و به روز کردن آن
و پس از اینکه توسط تعداد کثیری مورد توجه واقع شد و با نظر به اینکه افراد خصوصا دختران جوان خود به خود و به صورت طبیعی می خواهند مشهور شوند و مورد توجه قرار گیرند اقدام به انتشار عکس های خود می کنند……

ادامه دارد.

“پایدار”

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد