امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۷۴۲۷۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی شامگاه گذشته در شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: در زمینه آموزش و پرورش، حتما اهتمام همه دستگاه ها و شرکت های دولتی به این امر است که شرکت های مختلف در زمینه های مختلف مساعدت لازم را داشتند و تکلیف آنها در این زمینه به تدریج در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای کمک به آموزش و پرورش کمک کنند، بیان کرد: کنکور و پیش دبستانی مباحث ضروری هستند که عمدتا تعهدات تعیینی در این زمینه انجام نشده و جا دارد از همه عوامل دست اندرکاران آموزش و پرورش که فوق برنامه هایی را برگزار کردند، قدردانی کنم چون برنامه بسیار گسترده برای بحث کنکور و پیش دبستانی انجام دادند. از نمایندگان مجلس نیز به ویژه در بحث بودجه تشکر می کنم چون رشد خوزستان در مقایسه با سایر استان ها بی نظیر بود و این جز با همکاری سایر نماینده ها محقق نمی شد.

شریعتی همچنین گفت: از مدیران اجرایی استان می خواهم که در صرف اعتبارات نهاید دقت و وسواس داشته باشند و این امور را با احتیاط انجام دهند تا اثرگذاری کامل برای مردم داشته باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد: به هر حال مسئولان باید در این زمینه به صورت جدی نظارت داشته باشد و در این شرایط جذب و تامین اعتبارات سختی هایی را نیز داریم.

شریعتی خطاب به مدیران تاکید کزد: همه مدیران استان باید در همه برنامه های کمیته امداد امام خمینی فعالیت جدی داشته و به صورت فعالانه ای همکاری و گزارش عملکرد خود را ارسال کنند.

وی بیان کرد: از همه مردم خوزستان برای عنایت و اهتمام در امر انتخابات تشکر می کنم و از استقبال گسترده و لبیک به رهبری نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم چون آنها کاملا جدی و ویژه مشارکت داشتند.

شریعتی با بیان اینکه مردم رای خود را که رای به نظام است با نهایت دقت و سلامت به انجام رساندند، ادامه داد: برخی ها از بعضی تریبون ها صحبت می کنند که بوی وحدت ندارد اما همه آنها را به انسجام و وحدت برای عمرانی و آبادانی توصیه و دعوت می کنم. سخن گفتن به نحوی که مردم را دلگیر کنند اصلا در شان هیچ کس نیست و همه ما در راستای منویات رهبری و سیاست های دولت تلاش می کنیم تا بلکه کشور راه ترقی را طی کند و در عین حال نیز خوزستان عقب ماندگی های خود را جبران کند.

 

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد