امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۱۵۶۷۶۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: بعد از اینکه استقلال خوزستان قهرمان سابق لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل قبل با فراز و نشیب های بی شماری مواجه شد که اغلب آنها ناشی از بی پولی این تیم بود، این باشگاه به اداره کل تربیت بدنی استان خوزستان واگذار شد چرا که بانک ملی به عنوان مالک این باشگاه اعتقادی به تیمداری ندارد.

در همین زمینه در اولین گام عبدالله ویسی کسی که توانست با هدایت خود تیم استقلال خوزستان را قهرمان لیگ برتر کند مجددا و بعد از یک فصل نسبتا ناموفق به عنوان سرمربی جدید تیم منصوب شد تا بتواند تیم از هم پاشیده شده استقلال خوزستان را احیا کند.

این در حالی است که اغلب بازیکنان شاخص این تیم مثل مومنی، بیت سعید، طیبی و سالاروند از این تیم جدا شده اند و تیم شاکله اصلی خود را از دست داده است.

به همین دلیل عبدالله ویسی که در بازگشت مجدد به استقلال خوزستان با جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم روبرو شده است؛ باید چاره ای برای جایگزینی این نفرات بیندیشد. سرمربی جدید آبی های دیار کارون در همین راستا روی جذب تعدادی از بازیکنانی که سابقه کار با آنها را داشته، برنامه ریزی کرده است.

موسی کولی‌بالی، حکیم نصاری، طالب ریکانی، جلال عبدی و … که در تیم های استقلال خوزستان یا سپاهان اصفهان زیرنظر عبدالله ویسی بازی کرده‌اند، از جمله بازیکنانی هستند که گفته می شود مورد توجه این مربی قرار گرفته اند و احتمال پیوستن آنها به جمع آبی‌پوشان جنوبی وجود دارد.

منبع:خبرگزاری مهر- مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد