امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۵۱۶۵۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سید خلف موسوی ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهرداری اهواز در خیابان نادری این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی کاندیداها تقاضا داریم تا در  مکان های تعیین شده پوسترهای خود را الصاق کنند.

وی درباره تخطی کاندیداها در این کار توضیح داد: تصمیم گیری در خصوص تخطی کاندیداها برای تخریب شهر با تیم اجرائیات شهرداری، نیروی انتظامی و دادگستری است که تخلفات را جمع آوری می کنند.

موسوی در ادامه بیان کرد: خانواده بزرگ شهرداری با کارکنان رسمی و قراردادی حدود چهار هزار و ۳۰۰ نفر هستند. جمعیت زیادی هست که به شکل پیمانکاری، رسمی و قراردادی در شهرداری کار می کنند و لازم بود در راستای سلامت و بهداشت آنها کاری انجام بدهیم.

وی افزود: این درمانگاه راه اندازی شده و به شکل شبانه روزی و با تجهیزات پیشرفته و تخصص های مختلف به کارکنان و خانواده شهرداری خدمات مختلفی را ارائه می کند.

شهردار اهواز تصریح کرد: یک کلینیک تخصصی نیز در منطقه امانیه در حال راه اندازی است که کار عملیاتی آن تا دو ماه دیگر به اتمام می رسد و بعد هم تجهیزات مورد نیاز را خریداری می کنیم که خدمات گسترده ای را به خانواده و مجموعه شهرداری ارائه دهیم.

وی بیان کرد: در این درمانگاه اورژانس داریم که می تواند به خانواده شهرداری و عموم مردم خدمات ارائه دهد. همچنین کلینیک گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، ارتوپدی و پزشک عمومی در این درمانگاه فعال هست.

موسوی توضیح داد: در مرکز شهر در حال احداث پارکینگ بزرگ طالقانی هستیم که بزرگترین پارکینگ موجود در سطح مرکز شهر است. پارکینگ فروشگاه رفاه را نیز در اول نادری داریم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد