امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۶۰۳۲۹

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: این درمانگاه که با تجهیز و نوسازی و بهسازی درمانگاه قبلی شهرداری اهواز در همین محل با اعتبار حدود ۴۲۰ میلیون تومان با زیربنای حدود ۶۰۰ متر مربع به افتتاح رسیده است و خدمات درمانی در بخش دندان‌پزشکی، زنان، اطفال، چشم‌پزشکی و عمومی را به کارکنان و پرسنل شهرداری ارایه خواهد داد.

کوروش سبزعلی، مشاور شهردار اهواز و مدیر پشتیبانی شهرداری اهواز، در حاشیه افتتاح این درمانگاه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درمانگاه قبلی شهرداری اهواز تنها دارای پزشک عمومی و تعدادی نیروی تزریقاتی بود که به صورت محدود و پاره‌وقت به کارکنان و پرسنل شهرداری خدمات ارایه می کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اولویت بخش بهداشت و درمان و سلامت پرسنل، درمانگاه قبلی نوسازی و بهسازی و تجهیز شد و پزشکان عمومی و متخصصان در حوزه‌های مختلف در درمانگاه جدید به‌کارگیری شدند.

مشاور شهردار اهواز عنوان کرد: به علت محدودیت در مجوزها، در درمانگاه شبانه‌روزی شهرداری اهواز قادر به استفاده ز برخی متخصصان نیستیم که یکی از ضعف‌های این درمانگاه به شمار می‌رود و در حال حاضر مکاتباتی با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام داده‌ایم تا این تخصص‌ها نیز در درمانگاه شهرداری اهواز فعال شوند.

سبزعلی گفت: همچنین یک درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه عکس‌برداری، رادیولوژی و سونوگرافی برای پرسنل و کارکنان شهرداری در حال راه‌اندازی است و همچنین در بخش کاشت مو نیز برنامه‌هایی داریم.

وی بیان کرد: شهرداری کلانشهر تهران با حدود ۲۱ منطقه دارای ۱۸ درمانگاه است و امید است که شهرداری اهواز نیز بتواند به این مهم در مناطق شهری دست یابد.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد