امروز

پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

حجت الاسلام نعمت اله خدامی پنجشنبه شب در مراسم گرامیدشت شهید والامقام سردار رضا رستمی‌مقدم(مدهنی) از پرسنل لشکر عملیاتی ۷ حضرت ولیعصر (عج) در مسجد کوی فرهنگیان اندیمشک افزود:جان فشانی دلاورمردان این مرز و بوم و تداوم راه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نشانگر این است که تاکنون هیچکدام از تلاش های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای انحراف فکر و آرمان جوانان ما به نتیجه نرسیده است.
وی تاکید کرد:تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی در میان ملت ایران اسلامی ریشه دارد دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.
امام جمعه اندیمشک افزود:برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از همیشه تقویت کرد و در این راستا مدافعان حرم با گام نهادن در مسیر شهادت نقش مهمی ایفا کرده اند.
سردار رحمان پورجوادی فرمانده عملیاتی لشکر ۷ ولیعصر (عج) و از مدافعان حرم و مبارزه با تکفیری ها در این آیین خاطراتی از نبرد دلاوران مدافع حرم بیان کرد.
این مراسم با حضور مسوولان شهرستان اندیمشک و خانواده های معزز شاهد و ایثار گر و به همت تیپ سوم حضرت مهدی(عج) سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و همکاری ناحیه مقاومت بسیج، معاونت اجتماعی شهرداری و دفتر امام جمعه اندیمشک برگزار شد.
شهید والامقام سردار رضا رستمی‌مقدم(مدهنی) از پرسنل لشکر عملیاتی ۷حضرت ولیعصر (عج) در نبرد با گروه‌های تکفیری و دفاع از حرمین شریف اهل‌بیت (ع) به مقام والای شهادت نائل آمد.
پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان تشییع و در زادگاهش روستای سراب یاس این استان به خاک سپرده شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد