امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

۸۲۵۲۳۷۱۶-۷۱۵۹۹۹۲۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حمید کهرام شامگاه سه شنبه در نشست با حامیان روحانی ، روستاییان و اقشار مختلف مردم در اهواز اظهار کرد: روحانی تجربه خود را در دوران ریاست جمهوری نشان داده و موفق عمل کرد.
وی گفت: کسانی که می خواهند در کشور سرمایه گذاری کنند باید به روحانی رای دهند چرا که هشت سال دولت گذشته ، کشور را از لحاظ اقتصادی بی ثبات کرد و به عقب راند.
وی ادامه داد: رئیسی در جایگاه رقیب روحانی، خطی را خواهد رفت که دولت گذشته هشت سال طی کرده و ما آن را تجربه کرده ایم ، به همین دلیل اگر نخواهیم مسیر دولت گذشته تکرار شود، باید به روحانی رای داد.
کهرام ادامه داد : فراموش نکرده ایم که در دولت گذشته چقدر گرانی به وجود آمد و قیمت مرغ و گوشت و خودرو چند برابر شد و قدرت خرید مردم به پایین ترین سطح رسید.
وی گفت: این در حالی است که روحانی توانست تورم را کنترل کند، جلوی افزایش قیمت را به شدت بگیرد و ما اطمینان داریم در چهار سال آینده باز هم شاهد کنترل تورم خواهیم بود.
وی افزود: قشر روشنفکر و کشاورزی که در روستاها زندگی می کنند و با اقشار روستایی سرو کاردارند باید دولتی را حمایت کنند که ثبات را در کشور ادامه دهد .
کهرام بیان کرد: ما دولت جنگ و پر تنش را نمی خواهیم و در داخل و خارج کشور به دنبال سرمایه گذاری، تولید و اشتغال هستیم.
رییس ستاد روحانی در خوزستان تاکید کرد: با بررسی هایی که انجام شده اطمینان داریم که روحانی بیش از ۵۰درصد آرا را در حال حاضر در تمام استان های کشور و درخوزستان دارد.

منبع خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد