امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۰۰۷۰۰۱۱۴۴_PhotoH

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: علی اصغر احمدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان با اشاره به مصوبه هیئت وزیران،  مبنی  تخصیص حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان ظرف سه سال توسط دولت برای خوزستان اظهار کرد: این در حالی است که بودجه  سالانه عمرانی کشور حدود ۶۰ میلیارد تومان است  و بنده در طول سال‌های خدمت خود تخصیص این میزان اعتبار را به نوبه خود منحصر به‌فرد می‌دانم.
وی افزود: جایگاه مردم خوزستان بیش از این حرف‌هاست و خوزستان مشهد الشهدای ایران و دروازه ورود اسلام و تشیع به کشور است.
معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به تقارن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بیان کرد: انتخابات مورد نظر ما  به معنای مشارکت حداکثری، سالم و قانونمند است.

 احمدی یادآور شد: قانون اساسی کشور حق تعیین سرنوشت را به تمام مردم داده و یکی از راه‌های استفاده از این حق، به طور حتم  شرکت در انتخابات است.
وی خاطر‌نشان کرد: تمام کسانی که دل در گرو عزت و سربلندی کشور ایران دارند باید از حقوق قانونی خود استفاده کنند.

احمدی ادامه داد: در شرایطی که دنیا متلاطم  شده است و هژمونی سیاسی دنیا در حال تغییر است، آمریکایی‌ها در درون خود دچار مشکل شده و با اروپایی‌ها و روسیه در شاخ هستند و در کشورهای یمن، سوریه و عراق آتش به پا کرده‌اند و ایران به برکت خون شهدا امروز  کشوری امن است.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران به طور حتم به دنبال این هستند که امنیت موجود در کشور را از بین ببرند توضیح داد: به واسطه حضور ملت ایران در انتخابات  امنیت کشور تضمین و دشمن پس زده می‌شود.

احمدی متذکر شد: هر رأی ملت به هر کدام از کاندیداها که باشد به معنای حضوری پررنگ است و به هیچ عنوان  نباید از آن غافل شد.
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی در استفاده از امکانات دولتی هشدار داد و افزود: رعایت حق‌الناس بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری آرامش، امنیت و سلامت انتخابات  را تضمین خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: آخرت خود را برای دنیای کسی خراب نکنید، تشخیص اصلح با مردم است بنابراین رأی افراد حق‌الناس است و هرگونه ضایع شدن این حق را خداوند نمی‌بخشد.

منبع:خبرگزاری فارس – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد