امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۲۱۳۳۱۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: غلامرضا شریعتی ظهر دیروز در حاشیه افتتاح گیت های منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران گفت: تمامی کارهای برگزاری انتخابات طبق برنامه زمان بندی شده به خوبی به پیش می رود و امکانات لازم در این باره محقق و فراهم شده است.

وی با بیان اینکه هیئت های اجرایی آمادگی کاملی در امر برگزاری انتخابات دارند، افزود: البته ما نسبت به روند تعیین صلاحیت نامزدهای شورا گله و انتقاد داریم به نظرمان مطابق با قانون عمل نشده و بایستی اصلاح شود.

شریعتی اظهار کرد: اگر بناست سطح مشارکت عمومی بالا برود و مردم هم این حق را داشته باشند تا خود را در معرض انتخاب بگذارند بایستی بهتر از این در تائید صلاحیت ها اقدام شود، انتظار می رود هیئت نظارت استان و هیئت عالی نظارت کشور یک تجدید نظری در این باره انجام دهند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقرار گمرک و شروع فعالیت گیت های منطقه آزاد اروند گفت: با شروع به کار گیت های منطقه آزاد اروند، به دلیل حذف عوارض گمرکی، سطح رفاه و قدرت خرید مردم بالا می رود و می توانند از مواهب بیشتری برخوردار شوند.
شریعتی افزود: با انجام این کار استانداردهای زندگی در منطقه بالا می رود و مردم قدرت خرید و انتخابشان در نوع امکانات زندگی روزمره بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح، منطقه آزاد اروند می تواند به مرکز صادرات و تولید تبدیل شود، اظهار کرد: کاهش هزینه های سربار تولید و رقابت پذیر بودن  کالاهای صادراتی نیز از دیگر مزیتهای استقرار گمرک در گیت های منطقه آزاد اروند است.

شریعتی از نزدیکی منطقه آزاد اروند به عراق به عنوان یک مزیت مهم برای این منطقه نام برد و تصریح کرد: مدیریت صحیح همچنین می تواند کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه کند.

به گفته وی منطقه آزاد اروند می تواند موتور محرکه و رشد اقتصادی استان خوزستان شود و در این باره بایستی با مدیریت صحیح این کار دنبال شود.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد