امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۵۲۰۸۲۳-۷۱۵۹۴۴۰۸

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عباس حیصمی در آیین گشایش ستاد تبلیغاتی حزب اتحاد ملت ایران در آبادان به عنوان حامیان حجت الاسلام حسن روحانی، افزود: نمی توان ادعا کرد که دولت دکتر روحانی و هیچ دولت دیگری به صورت صدر در صد به وعده های خود عمل کرده است، ولی باید به صورت نسبی به دولت ها نگاه کرد.
وی اظهارکرد: مهم این است که به فکر و اندیشه و گفتمان رای بدهیم؛ بنابراین همه ما پشت سر جهانگیری و دکتر روحانی هستیم؛ ما در هر انتخاباتی دور هم جمع می شویم تا از کلید واژه های انقلاب اسلامی که به خاطر آن پدران ما جنگیدند و خون شهدا ریخته شد حفاظت کنیم.
حیصمی، از آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی به عنوان سه اصل کلیدی کشور یاد کرد و گفت: انسان باید در تفکر و اندیشه آزاد باشد و بتواند بدون ترس از کشور سخن بگوید.
وی ادامه داد: آزادی تنها کلید واژه انقلاب ما نیست بلکه کلید واژه اسلام است، در واقع چون انقلاب ما اسلامی بود، آزادی یک ارزش است و ما موظف هستیم نسل به نسل پیوسته از آزادی دفاع کنیم.
حیصمی گفت: آزادی یعنی زبان دگر اندیشان با زور و تزویر بسته نشود، خدمات صادقانه یک خادم کشور به عنوان افترا تلقی نشده و به عکس دروغ ها و افتراها خدمات شمرده نشوند.
رئیس شورای سیاست گذاری حامیان مردمی دکتر روحانی در خوزستان ادامه داد: آزادی یعنی این که بتوانیم مشخصات خائن را بدون ترس بیان کنیم و از جو امنیتی نترسیم؛ پس اگر کسی نخستین کلید واژه را بخواهد به ولنگاری های اخلاقی تعبیر کند، در واقع ماهیت این نعمت خدادادی را تغییر داده و این یک انحراف در مسیر انقلاب است.
حیصمی، کلید واژه بعدی اصل کشور را استقلال دانست و افزود: اگر می گوییم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کلید واژه های انقلاب هستند، برای این است که برخی تفکرات استقلال رای و استقلال فکر و دگر اندیشیدن را از ما نگیرد.
وی اظهارکرد: جوانی که خود را در جمهوری اسلامی مستقل ببیند، هیچگاه از هویت ملی و قومی خود ابا نخواهد داشت.
وی افزود: کلید واژه سوم، جمهوری اسلامی است و امام خمینی(ره) به صراحت اعلام کردند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت جاری برگزار می شود.
ستاد تبلیغاتی حزب اتحاد ملت ایران در آبادان و از حامیان حجت الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در خیابان شهید منتظری این شهر گشایش یافت.

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد