امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۲۳۹۰۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: افشین حیدری ظهر دیروز در آیین استقبال از تیم منتخب کشتی فرنگی خوزستان در فرودگاه اهواز اظهار کرد: انشاالله با کمک رئیس هیئت کشتی خوزستان برای کشتی این استان برنامه های ویژه ای داریم تا بتوانیم در سال ۹۶ میزبانی های خوب و حضور ورزشکاران را در مسابقات آسیایی ـ جهانی داشته باشیم.

وی افزود: قبلا هم با رئیس فدراسیون کشتی برای حمایت و نگاه ویژه به کشتی خوزستان صحبت هایی داشتیم تا با توجه به استعدادهای خوبی که خوزستان دارد استفاده از ورزشکاران توانمند این استان جزو اولویت های فدراسیون کشتی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: وقتی رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت رقابت های جام دوستی ایران و آفریقا در کازابلانکا برگزار می شود به وی اعلام کردم که اصلا نگران هزینه ها نباشید و الحمدلله و شکر خدا توانستیم هزینه را فراهم و تحویل ورزشکاران بدهیم.

حیدری با اشاره به اینکه الحق ورزشکاران کشتی فرنگی خوزستان با افتخار و دست پر به استان برگشتند، بیان کرد: همینجا از تمامی ورزشکاران تقدیر و تشکر می کنم و انشاالله هدیه ناقابلی را نیز به ورزشکاران اهدا می کنیم. اعتقاد داریم که پاداش و هدیه ورزشکاران قبل از اینکه عرق آنها خشک شود باید به آنها تعلق بگیرد.

طبق این  گزارش ، تیم منتخب کشتی فرنگی خوزستان در رقابت‌های جام دوستی ایران و آفریقا در کازابلانکا مراکش جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

منبع:خبرگزری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد