امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۳۶۷۴۹

 باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حیدر شریفی در خصوص دیدار هفته پایانی استقلال خوزستان برابر صبای قم در لیگ شانزدهم گفت: استقلال اوضاع خوبی ندارد. این تیم از لحاظ روحی و روانی مشکلات زیادی دارد و ما دست به عصا حرکت می کنیم. متاسفانه انتظار داشتیم مسئولان نگاه خاصی به این تیم داشته باشند، اما وعده و وعیدها در حد حرف باقی ماند و هیچ کدام عملی نشده است.

وی تاکیدکرد: قرار بود استاندار و دیگر مسئولان کمک کنند تا تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری پیدا کند، اما همچنان منتظر هستیم و مطمئنیم اتفاقی رخ نخواهد داد.

مربی استقلال خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: سرمربی تیم به جای اینکه به فکر کارهای فنی باشد مرتبا به دنبال پول است تا بتواند تا حدودی مشکلات تیم را برطرف کند. پورموسوی خانه خود را فروخت تا به این طریق به بازیکنان کمک کند.

وی در خصوص شرایط صبای قم نیز گفت: این تیم باید برابر ما به پیروزی دست پیدا کند تا بتواند فصل آینده نیز در لیگ برتر باقی بماند. اگر چه تیم ما انگیزه ای برای این دیدار ندارد، اما می خواهیم یک فوتبال پاک را انجام دهیم تا هیچ حرف و حدیثی پشت سر استقلال خوزستان نباشد.

شریفی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان با مشکلاتی که دارند توانسته اند نتایج خوبی به دست آورند، گفت: شرایط لیگ قهرمانان با لیگ داخلی تفاوت های زیادی دارد. آنجا جنبه ملی دارد و بازیکنان ما در لیگ قهرمانان مشکلات را فراموش می کنند و تنها به این فکر می کنند که بتوانند اعتبار فوتبال ایران را بهبود بخشند.

مربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که شما و دیگر اعضای کادر فنی در این فصل مطالبات خود را دریافت کرده اید یا خیر، گفت: من تقریبا ۲۰ درصد از طلبم را گرفته ام، اما سرمربی تیم هیچ مبلغی را دریافت نکرده است.

وی در پایان تاکید کرد: سرمربی و برخی بازیکنان برای فصل بعد چندین پیشنهاد دارند و اگر مسئولان می خواهند استقلال خوزستان را برای فصل آینده پرقدرت تر در لیگ ببینند باید آستین ها را بالا بزنند و هر چه زودتر مشکلات مالی این تیم را حل کنند، در غیر این صورت انتظار ماندن بازیکنان را در استقلال خوزستان نداشته باشند.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد