امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۳۷۴۸۳

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: عبدالمجید فخاری مقدم ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهواز با موضوع انتخابات اظهار کرد: بحث انتخابات پروسه زمانی دو ماهه هست و برگزاری خوب آن قطعا در بهبود تعاملات بین المللی و جایگاه ارتباطات جهانی ایران مؤثر است.

وی انتقاد کرد: این زیبنده نیست برخی تقاضاهای همکاری ادارات برای برگزاری انتخابات را کتبا ابلاغ ولی برای جواب گرفتن با چندین کارشناس صحبت کنیم و جواب موردنظر را دریافت نکنیم. در برخی موارد حتی جوابی نمی گیریم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز ادامه داد: از ۶ ماه تا دو سال انفصال از خدمت برای خاطیانی که در برگزاری انتخابات همکاری لازم را نداشته باشند درنظر گرفته شده است. اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند قطعا نامه هایی را به صورت قانونی به دادگاه ارائه می کنیم.

فخاری مقدم خبر داد: در روز انتخابات باید برای ۵۸ هزار نفر غذا تهیه کنیم. ۱۲ هزار نفر فقط در ستاد اصلی شهرستان جدای از نیروی انتظامی و سایر همکاران مشغول به کار هستند.

وی عنوان کرد: تاکنون برای جذب همکاری در برگزاری انتخابات به سازمان آب و برق، شرکت ملی حفاری، و همچنین شرکت نفت نامه ارسال کرده ایم ولی هیچ جوابی دریافت نکردیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان اهواز در پایان در ارتباط با تأمین امنیت برگزاری انتخابات هم گفت: مأموران نیروی انتظامی از دو روز قبل تا دو روز بعد انتخابات مستقر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد