امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۵۹۲۸۰۱۵۹۶۰۶
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: تمامی ثبت‌نام شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی  ۹۶ – ۹۷ می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را هم‌اکنون از طریق سامانه آموزش و پرورش دریافت کنند.
ضروری است دانش‌آموزان با دریافت کارت ورود به جلسه خود از محل حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.
همچنین دانش‌آموزانی که در مهلت قانونی اعلام‌شده،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت‌‌نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه و پس از پرداخت وجه،‌ ثبت نام خود را تایید و کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
عدم مراجعه به سامانه در مهلت اعلام‌شده،‌ به منزله انصراف از شرکت در آزمون است و کارت ورود به جلسه برای شرکت‌کننده صادر نخواهد شد.
بنا به اعلام قبلی آموزش و پرورش، تمام امور مربوط به ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه و… به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه www.azmoon.medu.ir انجام می‌شود و مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارند.
آزمون ورودی پایه‌های هفتم و دهم به ترتیب رأس ساعت ۹ صبح ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار و نتایج نیز معمولا اواخر خردادماه یا اوایل تیرماه اعلام می‌شود. هم‌اکنون پنج هزار و ۱۳۷ نفر از دانش‌آموزان خوزستان در مدارس تیزهوشان تحصیل می‌کنند.
آزمون برای سه رشته نظری (علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی) برگزار می‌شود. بر اساس آئین‌نامه ظرفیت پذیرش به‌صورت ۱.۵ درصد از دانش آموزان پایه  ششم و ۰.۸ درصد از دانش آموزان  پایه نهم تعیین می‌شود.
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد