امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۰۹۲۳۱۳۱۲۵۶۴۰۵۹۴۴۴۳۴۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: نبی‌الله خون‌میرزائی اظهار داشت: تعداد ۷۵۱ نفر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای اهواز نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به این‌که از میان متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستای اهواز ۶۳۵ نفر صلاحیت آنها احراز شده است ادامه داد: ۵۲ نفر در هیئت اجرایی و ۵۳ نفر در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند و ۱۱ نفر نیز انصراف دادند.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پیش از راه‌اندازی ستاد با کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی ستاد انتخابات شهرستان اهواز هماهنگی لازم را انجام دهند و مکان ستاد نیز با هماهنگی این کمیته مشخص شود.

وی با اشاره به هماهنگی با خدمات شهری شهرداری اهواز جهت تعیین فضا و مکان‌های تبلیغات قبل از شروع زمان مقرر تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، افزود: این اقدامات با هدف جلوگیری از تخریب چهره شهر و مزاحمت برای شهروندان صورت می‌گیرد.

خون‌میرزائی افزود: با اداره ارشاد شهرستان اهواز برای نظارت بر چاپخانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی نیز هماهنگی‌های صورت گرفته است.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی ستاد انتخابات شهرستان اهواز جهت هماهنگی بیشتر و نظارت بر تبلیغات داوطلبان نیز در دست اقدام است.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به این‌که داوطلبان شورای شهر و روستا، فرصت باقیمانده تا آغاز تبلیغات رسمی را به تنظیم برنامه خود اختصاص دهند افزود: داوطلبان همچنین رقابت برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند و از دادن وعده‌های خارج از حیطه اختیار خود و غیر عملی به مردم خودداری کنند.

وی تأکید کرد: حامیان داوطلبان با رعایت قانون، ارائه برنامه‌های نامزد مورد نظر خود و خودداری از تخریب سایر کاندیداها به افزایش سطح مشارکت و برگزاری یک انتخابات رقابتی، پرشور و سالم کمک و  به نهادینه شدن و تقویت این فرهنگ کوشش کنند.

بر اساس این گزارش پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد