امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۵۹۳۷۷
باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: دکتر حمید کهرام رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام روحانی در خوزستان ساعاتی پیش در مراسم افتتاحیه این ستاد در اهواز، اظهار کرد: دین ما، دین صلح و دوستی است و ما نیز حامی صلح و آرامش هستیم تا به پشتوانه آن شاهد امنیت، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در جامعه باشیم.
وی بیان کرد: مطابق بیانات مقام معظم رهبری امسال به نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال” نامگذاری شده و لازم است که زیرساخت‌های لازم برای تحقق این شعار که در چهار سال گذشته آماده شده است، در چهار سال آینده توسط دکتر روحانی به انجام برسد.
رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در خوزستان با تاکید بر اینکه اگر امنیت پایدار نباشد، تولید و اشتغال ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: کشور ما در دولت‌های نهم و دهم دچار عقب‌ماندگی‌های فراوانی شد، اما دکتر روحانی با شناسایی نقاط ضعف توانست ضمن ایجاد یک تعامل بین‌المللی، برجام را به توافق و تصویب برساند و امیدواریم با رای بالایی که در این دوره کسب می‌کند، قدرتی پیدا کند که به واسطه آن برای مطالبه آزادی نیز وارد چانه‌زنی شود و جلوی سنگ‌اندازی‌ها را بگیرد.
کهرام گفت: به پشتوانه رای بالای دکتر روحانی، میزهای مذاکره‌ای که در خارج از کشور برای توافقات هسته‌ای برقرار شده بود، به داخل کشور نیز تسری پیدا می‌کند و بسترهای لازم برای تحقق آزادی‌های بیشتر فراهم می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید رقیب را جدی بگیریم، تصریح کرد: در شرایط کنونی که نقطه عطفی در تاریخ کشور محسوب می‌شود، باید همه دست در دست هم، آینده‌ای سرشار از صلح، آرامش و امنیت را برای کشور رقم بزنیم.
منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد