امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۸۲۵۰۴۲۶۲-۷۱۵۶۱۹۹۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان صبح دوشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود توده گردوغبار از عراق به استان خوزستان هشدار داد.
بر اساس این گزارش طبق دستور مدیریت بحران خوزستان، کلیه دستگاه های مرتبط ؛ مراکز درمانی و بهداشتی و خدماتی شهرستان درحالت آماده باش باشند؛ همچنین پست ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه های آبرسانی مورد بازدید قرار گیرند.
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان ، سالمندان، مسافران، عشایر، کشاورزان، دامداران، صیادان و غیره برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تاکید و از مردم به ویژه بیماران خواسته است که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و از ماسک مناسب در هنگام گردوغباراستفاده کنند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان گرد و غبار تا فردا در خوزستان ادامه خواهد داشت.
میزان گرد و غبار در ساعت ۹ صبح امروز در شوش ۶۱۰ میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد ۵۹۱ میکروگرم بر مترمکعب، دزفول ۴۲۵ میکروگرم بر مترمکعب، اهواز ۲۴۱ میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک ۲۱۷ میکروگرم بر مترمکعب، هندیجان ۱۴۴ میکروگرم بر مترمکعب و شادگان ۹۸ میکروگرم بر مترمکعب است.

منبع:خبرگزاری ایرنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد