امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۱۳۹۵۱۲۱۲۱۶۰۵۲۳۱۷۲۱۰۱۵۸۰۵۴

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: با بیان اینکه حضور موثر و گسترده جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در فرآیند انتخابات پیش‌رو کاملا بر مبنای فرهنگ دینی و انقلابی است، اظهارداشت: حضور بر مبنای فرهنگ دینی و سیاسی یکی از تکالیف اصلی این جبهه است و به همین منظور جبهه مردمی  نیروهای انقلاب اسلامی به این موضوع به عنوان یک مبنا تکیه کرده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه معیار جبهه در‌باره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شوراها چگونه است، گفت: با توجه به اینکه هر کاری فرآیند و شاخص‌های خاص خود را لازم دارد بدون شک جبهه مردمی انقلاب اسلامی نیز شاخص‌هایی دارد ‌که با توجه به نوع کارکرد هر نوع انتخاب متفاوت است اما مبنای آن‌ها بر‌اساس گفتمان امام(ره)، رهبری ‌و قانون اساسی است.

مسئول کمیته انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی سعی دارد در راستای ایجاد یک  انتخاب پرشور به صورت حداکثری شرکت و از ظرفیت نظرها و پیشنهادات مردمی در محلات و مناطق استفاده می‌کند.

وی با اشاره به نحوه ارزیابی کاندیداها در انتخابات شهر و روستاها عنوان کرد: ارزیابی کاندیدا برای حضور در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها در حال انجام است که بعد از به‌دست آوردن یک نتیجه مشخص لیست این جبهه بر مبنای مشکلات و معضلات شهری اعلام می‌شود.

بیگ‌زاده افزود: در زمینه انتخابات ریاست جمهوری نیز که از اولویت بالاتری برخوردار است یک همگرایی و اتحادی میان نیروهای انقلابی را می‌طلبد بنابراین با توجه به این همگرایی جبهه با یک حساسیت ویژه‌ای در این فرآیند وارد و با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نمایندگان منتخب استان در مجمع ۳۰۰۰ نفری جبهه در تهران نسبت به اعلام نظر درباره کاندیداهای مطرح شده اقدام می‌کند.

وی  ادامه داد: هم اکنون نیز وظیفه حمایت از آقایان رئیسی و قالیباف به‌عنوان دو کاندیدای جبهه که در صحنه انتخابات حاضرند، را داریم.

منبع:خبرگزاری تسنیم – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد