امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

۲۴۳۸۵۶۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع این شهید در محل فرماندهی انتظامی اهواز اظهار کرد: در محضر شهید ستوان دوم سعید طرفی دوباره توفیق بیعت با ولایت و شهدا را پیدا کردیم.

وی افزود: پیام اول این شهید امروز این است که در منظومه ولایت در بیان مسئله ولایت قرآن کریم نکته قابل توجهی را متذکر می شود و آن هم ارتداد هست؛ قرآن کریم قبل از بیان ولایت آیه ای در خصوص ارتداد (بریدن، کوتاه آمدن و کنار آمدن با شهدا) را متذکر می شود.

آیت الله فرحانی بیان کرد: اگر در مسیر ایستادگی ولایت کم آورده و ببرید؛ باید بدانید که خداوند روزی مردمانی را پدید می آورد که بسیار ولایتمدار هستند و امروز این شهدا همان مردمان ولایتمدار هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هرکس می خواهد بترسد ولی کسی حق ندارد از طرف ملت ایران و مردم خوزستان بترسد، این مردم آمده اند دوباره با ولایت بیعت کنند. آفرین به مردم این استان که خوزستان را با شهدایش سرافراز کردند.

آیت الله فرحانی تصریح کرد: در مقابل کفر جهانی، استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده ایم و در راه خدا جهاد می کنیم. امروز امنیت نعمت بزرگ ایران است و امروز به دنیا می گوییم در راه تبعیت از ولایت و تأمین امنیت برای کشور ایستاده ایم.

منبع:خبرگزاری مهر – مرکزخوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد