امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۵۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۴۳۴۳۵۰

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده شامگاه شنبه در حاشیه سمینار ائمه جمعه استان خوزستان با اشاره به مساله انتخابات و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری مردم در این رویداد سرنوشت‌ساز اظهار کرد: حضور یافتن مردم در صحنه‌های حماسی به‌مانند انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف باعث ایجاد قدرت نرم می‌شود.

وی با تکمید بر ایجاد سهولت به منظور حضور مردم در پای صندوق‌های رای و رای دادن آنها افزود: انتخابات ماه جاری در سطح کشور یک رویداد حساس برای کشور است، زیرا که دوستان و دشمنان ما نگاه ویژه ای به این بخش دارند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر امنیت انتخابات و همچنین ایجاد شور برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط سیستم‌های اجرایی و نظارتی دیگر نمی‌توان نگران ایرادات و یا تقلب بود.

علیزاده با تاکید بر اینکه انتخاب کردن فرد اصلح و لزوم توجه مردم به این مورد بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: مردم باید با توجه به نیازها و ضرورت‌های جامعه اقدام به انتخاب فرد مورد نظر و اصلح کنند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: با توجه به رکود اقتصادی موجود در کشور باید انتخابی برای رفع این مشکلات صورت گیرد.

منبع:خبرگزاری فارس – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد