امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۰۶۶۶۶۷

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: اسدلله رشیدی  اظهار کرد: مطابق سالهای گذشته مراسم شب شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) روز شنبه دوم اردیبهشت همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در محل امامزادگان هفت شهیدان ع که از نوادگان آن امام همام هستند، برگزار می شود.

رشیدی افزود: این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، و تنی چند از مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان، دیگر مدیرانی اجرایی استان، ائمه جماعت، فرمانداران و مدیران شهرستان های مسجد سلیمان، لالی و اندیکا در شب شهادت آن امام رئوف در محل بقعه متبرکه امامزادگان هفت شهیدان برگزار می شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه مسجد سلیمان، لالی و اندیکا با اعلام این خبر که مداح این مراسم یادگار هشت سال دفاع مقدس و مداح اهل بیت صادق آهنگران است، درخواست کرد: از عموم مردم خوزستان، محبان و عاشقان حضرت باب الحوایج امام موسی کاظم (ع) به ویژه شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا و دعوت می کنم تا در این مراسم روحانی و معنوی شرکت کنند. ضمن اینکه این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی خوزستان پخش می شود.

منبع: خبرگزاری مهر – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد