امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

 ۲۳۸۶۳۸۲

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سرهنگ علی قاسم پور اظهار کرد: زورگیری یا سرقت به عنف یکی از خشن ترین شگرد هایی است که برخی از مجرمان برای رسیدن به اهداف خود به آن متوسل می شوند و بدین ترتیب امنیت عینی و ذهنی جامعه را خدشه دار می کنند.

وی با بیان اینکه ارتکاب اینگونه جرائم علاوه بر بعد روانی، موجب کاهش احساس امنیت در بین شهروندان می شود، افزود: پلیس نیز با عوامل اینگونه جرائم به شدت برخورد می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان را دلیلی برای کاهش وقوع اینگونه جرائم دانست و تصریح کرد: شهروندان حتی الامکان از سوار شدن در خودروهای شخصی عبوری خودداری کنند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: برخی از مجرمان تحت عنوان مسافربر شخصی با توجه به عدم آشنایی مسافران به محیط اطراف، آنها را به نقاط حاشیه ای شهر کشانده و به زور و تهدید وسایل آنها را به سرقت می برند.

وی عنوان کرد: گروهی دیگر از سارقان در پوشش مسافر با تعارف برخی مواد خوراکی خواب آور به مسافران آنها را بی هوش کرده و اقدام به سرقت اموال آنان می کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان بر رعایت اصول حفاظتی، امنیتی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از این جرائم تأکید کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد