امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

۲۳۰۷۳۷۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سیده فرانک موسوی پیش از ظهر امروز در اولین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان خوزستان در سال ۹۶ اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعاتی ویژه زنان بیکار توسط انجمن کارآفرینان با نرم افزار یکی از کارهای این کمیته است.

وی افزود: دو طرح را در شورای اشتغال استان ارائه کردیم ولی متأسفانه با وجود تصویب کلیات، اعتبار آن تصویب نشد یعنی به دلیل کمبود وقت در آخرین جلسه شورا مطرح نشده و قرار بود جلسه ای گرفته شود ولی باز هم گرفته نشد. حتی متأسفانه امروز هم در دستورکار جلسه قرار نگرفته است.

موسوی بیان کرد: اشتغال مشاغل خرد ویژه دختران دانشجو را مطرح کرده بودیم که بنا بود تا اجرای آن را برای دو هزار کارآموز با ۱۵ شرکت کارآفرینی در استان اجرا کنیم.

وی با اشاره به بیکاری بیش از ۶۵ درصد زنان تصریح کرد: به نظر می رسد این شورا باید تسهیل گری و تسریع در زمینه طرح های اشتغالزایی بانوان داشته باشد.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان در پایان اظهار کرد: اگر قرار است در کمیته ها کار کارشناسی کنیم باید تصمیم سازی کنیم ولی در شوراهای استانی نیز باید در ارتباط با آنها تصمیم گیری کنند. باید نظارت بیشتری بر شرکت های کارآفرینی فعال داشته باشیم تا هر آنچه نیاز استان است را اجرایی کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد