امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۵۹۰۳۶

باشگاه خبرنگاران تفکر جوان: سیداکبر پورموسوی درخصوص بازگشت بازیکنان این تیم به تمرینات، اظهار کرد: من به بازیکنانم گفته بودم که روی این موضوع که دیگر کسی به شما پول نمی دهد و شرایط به همین صورت است، فکر کنید و خودتان برای ادامه حضور در تمرینات به جمع بندی برسید که عصر دیروز (سه شنبه) به من گفتند که به تمرینات بر می گردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هر کدام از بازیکنانم که برای فصل بعد پیشنهاد دارند، مختار هستند که هر تصمیمی که می خواهند بگیرند. ما برای نگه داشتن بازیکنان بسیار تلاش کردیم ولی گویا خود مسوولان دوست دارند که تیم از هم بپاشد.

وی عنوان کرد: به هر حال در این چند روز کسی خودش را مسوول ندانست که حداقل وعده ای به بازیکنان بدهد و اکنون نیز بازیکنان به عشق مردم جمع شدند و حسن خوبش این است که بازیکنانم همبستگی و همدلی خودشان را ثابت کردند و بدی موضوع هم این است که آن ها با این شرایط برای فصل بعد دیگر نمی مانند، چرا که کسی در راستای حل مشکلات آن ها قدمی بر نداشت.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادامه همکاری با باشگاه تصمیمی گرفته اید؟ گفت: برانکو قرارداد خود را تمدید کرد و برنامه و لیست خود را هم به باشگاه ارائه داد ولی من هر چه فکر کردم برای هر جایی که قرار است کار کنم چه برنامه ای بنویسم، ذهنم درگیر بود. دائما به فکر این هستم که تیم و باشگاه کارش به کجا می رسد.

وی افزود: به هر حال باید برنامه ریزی کنم و دوست دارم که تیم بماند و من هم در کنارش باشم. من این تیم را دوست دارم و اگر مشکلات را حل کنند، تلاش می کنم که بازیکنان هم بمانند و اگر نخواهند دیگر از دست من خارج است.

منبع:خبرگزاری ایسنا – مرکز خوزستان

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد